loading...
دانلود جدید ترین ها
Danesh.N بازدید : 31 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در بازی Undead Slayer ارتشی از شیاطین به کشور چین حمله کرده اند و این تنها شمایید که شجاعت مقابله با آن ها را در وجود خود دارید. پس زره بپوشید و آماده جنگ شوید چرا که مردم چین باستان تنها به شما امید بسته اند. شما فرصت دارید که در 90 جنگ خونین شرکت نمایید و از تصرف کشورتان توسط دشمنان جلوگیری کنید. بازیکنان به عنوان یک جنگجو ی حرفه ای 20 مهارت فوق العاده در اختیار دارند تا بتوانند از قلمرو خود دفاع کنند. پس تلاش کنید تا به یک قهرمان تبدیل شوید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 34.1 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 38 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

Alt Tab Tuner VIII نرم افزار جهت مدیریت کاربردی ترین میانبر در ویندوزهای 7 و 8 می باشد. مایکروسافت از زمان ساخت ویندوز ایکس پی اقدام به قرار دادن کلید میانبر Alt+Tab در سیستم عامل های خود نموده است و این امر حتی در ویندوز 8 نیز موجود می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به ویرایش تنظیم نور پنجره ها شامل کم رنگ کردن و پر رنگ کردن و حتی محو کردن آنها نمایید و یا به راحتی اقدام به افزایش و یا کاهش سایز آیکون ها نمایید. یکی دیگر از کارایی های جالب این نرم افزار قابلیت ویرایش پس زمینه پنجره ها و نحوه نماش پنجره های باز شده در سیستم عامل می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Alt+Tab Tuner:
- قابلیت تغییر سایز آیکون ها
- قابلیت تنظیم نور و شفافیت پنجره ها
- قابلیت ویرایش پس زمینه پنجره ها
- قابلیت نحوه نمایش پنجره های باز شده
- سازگاری با سیستم عامل های 7 و 8
- و...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.35 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 27 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

بازی جذابی که این بار برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم به سبک بازی های Hidden Object game و محصولی از کمپانی BigFish Games می باشد. بازی بسیار جذاب با موضوعی فوق العاده هیجان انگیز که کاربران را به رسیدن به مراحل بالاتر ترغیب می کند. این بازی بسیار جذاب که برروی اکثر سیستم های سخت افزاری با منابع معمولی قابل نصب و اجرا است موضوع جالبی دارد. در این بازی کاربر باید به پدر پروفسوری و دختری کمک کند تا با پی بردن به راز هر مرحله دستگاهی را بسازند که بتوانند به وسیله آن برفراز زمین پرواز کنند.این بازی طوری طراحی شده که برای مثال در همان مرحله اول کاربر علاوه بر پیدا کردن وسایل مخفی شده در تصاویر می تواند در خانه ی پروفسور هم جا به جا شود ؛ از اتاق ها خارج شده به محل کار پروفسور قدم گذارد یا به دنبال نکاتی در کتابخانه باشد .Crossworlds The Flying City همان بازیست که شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی از گرافیک مناسبی بهره برده و به سبب جا به جایی در Location های مختلف به هیچ وجه تکراری نخواهد بود ، مراحل کاملا خلاقانه طراحی شده و به سبب همین جا به جایی ها کاربر خسته نخواهد شد. البته در طول انجام مراحل هم موزیک هایی پخش خواهد شد که آرامش خاصی به کاربران خواهد بخشید. البته این بازی به مانند مدل های قبلی در یادگیری زبان انگلیسی هم کمک زیادی خواهد کرد چراکه تمامی وسایل مخفی شده نام هاشان در پائین صفحه نمایش داده شده و کاربر باید با ترجمه آن ها به دنبال وسایل باشد. پیشنهاد می کنیم حتما بازی Crossworlds The Flying City را دانلود کرده و از انجام آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی بازی Crossworlds The Flying City:
- گرافیک مناسب بازی
- اجرای موزیک های دلنشین در طول انجام مراحل
- کمک به یادگیری زبان انگلیسی
- لوکیشن های بسیار زیبا و جذاب
- موضوع جالب و جذاب بازی
- قابلیت نصب برروی انواع سیستم های سخت افزاری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 189.09 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 485 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

یکی از مشکلاتی که همه ما با آن رو به رو هستیم عدم پشتیبانی ویندوز از همه فرمت هاست. اجرای و نمایش فرمت های خاص مستلزم استفاده از نرم افزارهایی است که قادرند تا آن فرمت را شناسایی کند اما برعکس فرمت هایی هم هستند که بدون هیچ مشکلی به واسطه ابزارهای موجود در ویندوز اجرا می شوند. برای مثال تصاویر به صورت معمول در ویندوز پشتیبانی می شوند و این سیستم عامل قادر است تا تصاویر با فرمت های رایج را به نمایش در آورد. با این مقدمه می خواهیم در این مطلب نرم افزاری معرفی کنیم که قادر است فرمت های مختلف را به تصویر تبدیل کند. Okdo All to Image Converter Professional همان نرم افزاریست که با پشتیبانی از فرمت های رایج در زمینه های گوناگون فرمت های مختلفی نظیر انواع اسناد، صفحات وب،PDF ها، اسلایدشو ها و ... را قادر است تا به عکس های قابل نمایش تبدیل کند.
با چند کلیک ساده می توان این کار را انجام داد. زمانی این عمل با اهمیت تر می شود که در سیستم های رایانه ای امکان نصب نرم افزارهای گوناگون وجود ندارد اما می توان به راحتی تصاویر را بازگشایی کرد. عدم افت کیفیت در خروجی و وجود تنظیمات گوناگون از مشخص ترین خصوصیات نرم افزار Okdo All to Image Converter Professional به شمار می روند. ضمن آن که حجم بسیار مناسب هم یک عامل تحریک برای دانلود این نرم افزار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Okdo All to Image Converter Professional:
- تبدیل فرمت های مختلف به تصاویر
- قابلیت ذخیره سازی به فرمت دلخواه در دسته عکس ها
- وجود تنظیمات مختلف برای تبدیل
- قابليت تبديل دسته اي فايلها به صورت همزمان
- پشتیبانی از PDF های قفل شده برای تبدیل
- امکان قرار دادن Watermark برروی تصاویر
- قابليت تنظيم اندازه فايل خروجي
- قابليت تنظيم عمق رنگ، شفافيت و... توسط كاربر
- تنظيم عمق رنگ به عنوان رنگ پيش فرض، خاكستري، 4،8،24،32 بيتي
- قابليت تنظيم كيفيت فايل مورد تبديل توسط كاربر
- قابليت تبديل فايلهاي بزرگ و قرار دادن رمز عبور بر روي پي دي اف
- قابليت استفاده ازAdobeReader براي تبديل پي دي اف به عكس
- قابليت تبديل پي دي اف به عكس با حفظ متن اصلی، تصویر، گرافیک، قالب بندی
- تبدیل چند صفحه از انواع سندها به یک عکس واحد
- تبديل فرمت پاروپوينت به فايل متحرك Gif
- حجم پائین و سرعت عملکرد بالای نرم افزار
- پشتيباني كامل در تبديل Docx,Docm,Xlsx,Xlsm,Pptx,Pptm به آفيس 2007و 2010
- پشتيباني كامل در تبديل پي دي اف به Jpg,Tiff, Gif, icon, pcx و..
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 7.52 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 35 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

پاکسازی رجیستری می تواند نقش موثری را در عملکرد هرچه بهتر سیستم عامل ویندوز ایفا کند ؛ وقتی این بخش اصلی ویندوز بهترین عملکرد را داشته باشد مطمئنا بقیه قسمت های ویندوز هم می توانند بهتر به دستورات کاربر پاسخ دهند. WinMend Registry Cleaner یک ابزار ساده و کم حجم برای پاکسازی رجیستری از فایل هاییست که به هر دلیلی ایجاد شده و حالا به عنوان یک فایل اضافه باعث کند شدن هسته ویندوز شده اند. این نرم افزار با سرعت بسیار بالا و امنیت مناسب رجیستری را اسکن کرده و سپس به پاکسازی آن مشغول خواهد شد.
بسیاری از بخش های این نرم افزار به صورت کاملا خودکار عمل می کند و همین مورد کمک زیادی می کند تا کاربران با نصب و فعالسازی این ابزار با خیالی آسوده به کار با رایانه شخصی خود بپردازند چرا که خود نرم افزار همه کارها را انجام خواهد داد. پس از پاکسازی به وسیله WinMend Registry Cleaner پردازنده اصلی ، هارددیسک و همچنین حافظه رم تا حدود زیادی آزاد تر شده و بهتر فعالیت می کنند و به طبع سرعت سیستم هم با افزایش قابل ملاحظه ای رو به رو خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Registry Cleaner:
- اسکن سریع سیستم
- بهینه سازی و پاکسازی رجیستری
- افزایش سرعت سیستم پس از بهینه سازی
- آزادتر شدن هارددیسک ، پردازنده اصلی و حافظه رم پس از پاکسازی
- انجام بسیاری از کارها به صورت خودکار
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- حجم بسیار مناسب و واسط کاربری جذاب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 2.34 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 31 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

شرکت Ashampoo را باید یکی از کمپانی های بزرگ نرم افزاری دانست که در این چند ساله اخیر با پیشرفتی بی نظیر رو به رو شده و توانسته با ارائه نرم افزارهای گوناگون که در زمینه های مختلف بوده اند جای خود را در میان کاربران پیدا کند. تازه ترین نرم افزار این شرکت که البته چند سالی است که ارائه می شود و به همین دلیل هم با کسب تجارب مختلف و نظرات کاربران توانسته نسخه به نسخه قدرتمندتر شود ابزاریست که Ashampoo Burning Studio نام دارد. همانطور که از نامش هم می توان تشخیص داد نرم افزاریست که توانایی رایت انواع لوح های فشرده را دارا بوده و می تواند یک لوح فشرده را به شکلی که کاربر می خواهد رایت نماید. این ابزار فوق العاده قدرتمند که با توجه به امکانات فوق العاده اش از حجم بسیار مناسبی بهره می برد کامل تر از گذشته ارائه شده و با توجه به بهینه سازی های انجام شده و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در این نسخه که دهمین نسخه هم می باشد سریعتر از قبل امکان کپی رایت انواع لوح های فشرده را فراهم می کند. واسط کاربری نسخه 11 نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده و با توجه به همین واسط کاربری استفاده از تمامی امکانات نرم افزار فوق العاده ساده تر شده است ؛ حتی کاربران مبتدی هم که با این گونه نرم افزارها آشنایی ندارند می توانند در کمترین زمان ممکن با Ashampoo Burning Studio آشنایی پیدا کرده و از تمامی امکانات بهره مند شوند. ساخت انواع دی وی دی فیلم ، رایت انواع لوح های فشرده با قابلیت پشتیبانی از انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و نسل آینده لوح های فشرده یعنی  Blu-ray ، امکان ساخت منو برای دی وی دی فیلم ها ، گرفتن ایمیج از لوح های فشرده و یا رایت ایمیج ها از روی هارد دیسک ، سازگاری با انواع فرمت ها برای ایمیج ها ، ساخت انواع لوح های فشرده صوتی و چندین و چند قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که می توان در هنگام استفاده از نرم افزار به آن ها دسترسی داشت. در نسخه ی جدید چندین امکان قابل توجه هم اضافه شده است که می توان از جمله این موارد به اضافه شدن پلیرهای داخلی ساده برای پخش انواع فیلم و موزیک ها اشاره کرد که خود در سرعت عمل کاربران و کمتر شدن اشتباهات نقش مهمی را ایفا می کند. امکان ساخت اسلایدشو های فوق العاده جذاب هم با نهایت کیفیت از جمله های قابلیت هایی است که اکثر کاربران حتما روزی به آن احتیاج پیدا می کنند و Ashampoo Burning Studio می تواند در این زمینه هم بسیار راه گشا باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio:
- توانايي رايت CD/DVD و Blu-ray disc
- توانايي رايت فايل ها و فولدر ها بر روي CD/DVD/Blu-ray disk
- توانايي رايت چند CD/DVD/Blu-ray disk به صورت همزمان، فشرده سازي و محافظت از آنها به وسيله پسورد گذاري
- Rip کردن CD هاي صوتي به فرمت هاي MP3, WMA و WAV
- ساخت CD صوتي از فايل هاي صوتي با فرمت هاي WAV, MP3, FLAC, WMA و Ogg
- توانايي ساخت CD/DVD/Blu-ray disk هاي MP3 يا WMA
- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- تناسب حجم نرم افزار با قابلیت های متعدد
- استفاده ساده و آسان از بخش مختلف مختلف نرم افزار
- وجود پلیرداخلی برای پخش فایل های صوتی و تصویری
- وجود انواعی از پوسته های جذاب برای نرم افزار
- امکان گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک ها
- امکان ساخت Label و انواع کاور برای لوح های فشرده
- توانايي ساخت و رايت Image بر روي CD/DVD/Blu-ray disk
- پاک کردن سريع محتويات CD/DVD هايي که قابليت دوباره نويسي دارند
- توانايي ذخيره کردن Image هاي بزرگتر از 2 گيگابايت در فايل سيستمي FAT32
- داراي دستيار عيب يابي محاوره اي براي رفع ايراد هاي سخت افزاري و نرم افزاري
- توانايي ذخيره سازي پروژه ها براي ادامه دادن و رايت کردن بعدا آنها
- پشتيباني کامل از بيش از 1700 عدد رايت کننده CD/DVD/Blu-ray
- رايت مستقيم Video DVDs از بيشتر فرمت هاي فايل هاي تصويري
- توانايي ساخت ديسک هاي Bootable
- پشتیبانی از نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 171 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 36 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نمونه های متعددی از ویندوز در بازارها موجودند که برروی آن ها جمله جالبی هک شده است. قابلیت نصب خودکار همان جمله است، این چند کلمه نکته مهمی را بیان می دارد. اول این که وقتی مسئله این نوع ویندوز ها مطرح می شوند نشان از آن است که کاربر کارش را ساده تر دنبال خواهد کرد و لازم نیست برای نصب ویندوز مدت زمانی را صبر کند و برای لحظه به لحظه سوال ها و مراحل نصب منتظر بماند . دوم این که کاربرانی که با نصب نسخه های مختلف ویندوز آشنایی ندارد لازم نیست همیشه برای نصب به دنبال فرد دیگری باشند و به سادگی می توانند یک ویندوز را به سادگی نصب کنند. اما نکته ای دیگر هم مطرح می شود و آن هم اینجاست که چگونه شرکت های مختلف با نام ها و برندهای متعدد این گونه ویندوزها را از حالت عادی به شکل نصب اتوماتیک آماده می نمایند.
مطمئنا نرم افزارهایی هستند که در این زمینه به این گونه شرکت ها کمک می کنند. یکی از این نرم افزارها که می تواند علاوه بر شرکت های نرم افزاری به کاربران معمولی هم کمک کند تا به جای وقت گذاشتن در نصب معمولی یک ویندوز با قابلیت نصب اتوماتیک تهیه کنند Almeza MultiSet نام دارد. این نرم افزار این امکان را فراهم می کند تا به سادگی یک ویندوز اتوماتیک نصب تهیه کرد بدون این که کوچکترین آموزشی لازم باشد. نکته جالب این جاست که این نرم افزار قابلیت اضافه کردن سرویس پک های جدید ، نصب یا از بین بردن نرم افزارهایی که در ویندوز به صورت اتوماتیک نصب می شوند و مواردی از این قبیل را دارا می باشد. برای مثال می توان نسخه 8 از مرورگر اینترنت اکسپلورر و همچنین نسخه 11 مدیاپلیر را به صورت اتوماتیک برروی ویندوز XP قرار داد. ساخت دیسک های بوت ، کنترل از راه دور، پشتیبانی از انواع لوح های فشرده چه سی دی ها و چه دی وی دی ها، قابلیت ساخت ایمیج و بسیاری موارد کوچک و بزرگ دیگر از بخش های مهم Almeza MultiSet به شمار می رود. بد نیست که هریک از ما ویندوزی داشته باشیم که شخصا آن را آماده سازی کرده و هرگاه لازم شد از آن بهره مند شویم. تنها پس از استفاده از این نرم افزار و ساخت یک ویندوز اتوماتیک نصب لازم است سی دی ویندوز را گذاشته و منتظر بمانیم تا ویندوز و تمامی نرم افزارهای مورد علاقه به سادگی و به صورت خودکار نصب شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Almeza MultiSet Professional:
- قابلیت ساخت دیسک ویندوز با امکان نصب اتوماتیک
- امکان اعمال تمامی تظیمات خصوصی برروی فایل های ویندوز
- قابلیت نصب نرم افزارهایی نظیر مدیاپلیر 11 و یا IE نسخه های جدید برروی دیسک ویندوز
- امکان ساخت دیسک بوتیبل
- ایجاد سی دی يا فلاش ديسك با  قابلیت بوت
- قابلیت رایت برروی سی دی یا دی وی دی
- بازگردانی ویندوز به حالت اولیه و تنظیمات معمولی
- امکان برقراری ارتباط و کنترل از راه دور
- امکان سازگاری با انواع شبکه ها و قابلیت نصب برروی شبکه های محلی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 6.4 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 42 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار VSO ConvertXtoDVD به آسانی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت محبوب دی وی دی تبدیل نموده و همان موقع آن را رایت کنید. با این كمك نرم افزار شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش دی وی دی اجرا نموده و از آن لذت ببرید. نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند Convert AVI, Mpeg, Mpeg۴, DivX, Xvid, MOV, WMV, WMV HD, DV, MKV, DVD را به دی وی دی تبدیل نمایید و همچنین میتوانید به صورت دستی و یا خودکار به تنظیم وضوح تصویر بپردازید شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار به آسانی به فیلم خود زیر نویس و منوهای جذاب اضافه نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VSO ConvertXtoDVD:
- پشتیبانی کامل از فرمتهای رایج تصویری
- ایجاد منو های مختلف برای دی وی دی به همراه ویدیو و موسیقی
- توانایی ادغام کردن بیش از ۴ ساعت از قسمت های مختلف فیلم ها
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی AC۳, DTS, PCM, OGG, MP۳ و...
- قرار دادن زیرنویس با پسوند SRT،.SUB/IDX ،.SSA به همراه انتخاب رنگ، فونت و حالات نوشتار
- امکان انتخاب نوع فرمت NTSC, PAL, یا automatic و PULL-DOWN
- توانایی انتخاب نوع نمایش تصویر Widescreen, Fullscreen یا خودکار
- نمایش سریع جهت چک کردن و تصحیح اشتباهات
- ذخیره ساختار DVD تبدیل شده بروی هارد یا رایت آن بروی دی وی دی
- موتور رایت قدرتمند و قابل اطمینان با پشتیبانی از سایر فرمت های دی وی دی
- تبدیل کننده پرسرعت و با کیفیت
- تنظیمات قابل تغییر برای کاربران حرفه ای
- قابلیت تنظیم سرعت و کیفیت تبدیل
- قابلیت تنظیم نوع کنترل منوی دی وی دی
- ویرایش منوی دی وی دی شامل پشت زمینه، رنگ، فونت و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 27.3 مگابایت  - نسخه v5.0.0.42
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 19.1 مگابایت  - نسخه v4.0.20.0

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 35 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger,ICQ ,Gaim ,Trillian, Msn Messenger و ... اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند. Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC استفاده كنید

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Trillian Astra Pro:
- دسترسی به سرویس Yahoo Messenger بدون مشکلات احتمالی که در برنامه مخصوص این سرویس مواجه می شدید
- دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC
- قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند
- همراه شکلک های تمام سرویس ها
- امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
- بدون وجود تبلیغات اضافی
- محیط بسیار زیبا و سرگرم كننده
- بهینه سازی سرعت نرم افزار
- رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
- قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
- توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
- امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
- محیطی بسیار زیبا وجذاب با پوسته های متنوع
- پشتیبانی از كلیه سیستم عامل های ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 24.5 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 50 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان نسخه 32 بیتی با لینک مستقیم - 12.2 مگابایت
دانلود رایگان نسخه 64 بیتی با لینک مستقیم - 13.5 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 7,258
  • بازدید کلی : 44,655