loading...
دانلود جدید ترین ها
Danesh.N بازدید : 166 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (1)

 

با کمک نرم افزار Easy Filter می توانید تماس های ناخواسته و شماره های ناآشنا را فیلتر کنید و دیگر نگران مزاحمت های دیگران نباشید. تنها کافیست تا شماره ی مورد نظرتان را در لیست سیاه این نرم افزار وارد کنید، در این برنامه این امکان را خواهید داشت تا آمار تعداد دفعاتی که شماره های مسدود شده با شما تماس می گیرند را مشاهده کنید، و به آن ها دسترسی کامل داشته باشید، همچنین می توانید برای امنیت بیشتر بر روی این نرم افزار قفل بگذارید و از حریم شخصی خود دفاع کنید.

 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.363 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 87 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بی شک همه ما دوست داریم از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کنیم، تکنولوژی هایی که در زندگی ما تاثیر بسزایی دارد، ما ترجیح می دهیم که خاطراتمان به صورت یک فیلم دی وی دی ضبط شود تا این که کیفیت پائینی داشته و برروی یک سی دی ذخیره شده باشد. داشتن یک فیلم دی وی دی به همراه منوهای جذابی که بتواند دسترسی ما را به فیلم ها آسان تر کند از مهم ترین مواردی است که اکثر افراد سعی دارند از آن استفاده کنند. ساخت منو برای دی وی دی ها شاید کار به ظاهر سختی باشد اما می توان با کمی حوصله و دقت و البته سلیقه منوهایی جذاب را طراحی کرده و با کنار هم قرار دادن Chapter های مختلف از یک فیلم یک دی وی دی جذاب و با کیفیت تهیه کرد. نرم افزاری به نام Ashampoo Movie Menu که یکی از جدیدترین محصولات شرکت Ashampoo محسوب می شود همه این کارها را در طی چند دقیقه امکان پذیر می سازد.
کاربر می تواند به راحتی منوهایی جذاب را برای دی وی دی ها و همچنین Blu-ray  ها طراحی کرده و در نهایت به صورت مستقیم هم برروی یک لوح فشرده رایت نمود. این ابزار با استفاده از محیط طراحی ساده ای که برای کاربرانش فراهم می کند این امکان را به کاربران می دهد تا منوهایی کاملا گرافیکی طراحی کنند تا جذابیت کار دو چندان شود. طرح های بسیار جذابی در نرم افزار جای گرفته اند که تعدادشان آنقدر هست که هیچ کاربری را ناراضی نکند و تمامی خواسته ها را در این زمینه پاسخگو باشد. امکان ویرایش منو ها و استفاده از اشکال ، تصاویر ، متن ها و ... برای طراحی منو ها و همچنین قابلیت مشاهده پیش نمایش نهایی از کار طراحی شده از خصوصیات کلیدی نرم افزار Ashampoo Movie Menu به حساب می آیند. نکته مهم دیگر نهایت کیفیت در ذخیره سازی است که به صورت HD در نظر گرفته شده است، همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد که بتوان اندازه صفحه را به صورت اتوماتیک تنظیم نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Movie Menu:
- وجود چندین طرح آماده بسیار زیبا برای طراحی منوها
- قابلیت رایت مستقیم برروی دی وی دی و Blu-ray
- امکان استفاده از تصاویر ، متن ها ، اشکال و ... در طراحی ها
- قابلیت استفاده از زیرمنوها در طراحی منوها
- امکان قرار دادن موزیک پس زمینه
- پیش نمایش از خروجی برای کم شدن خطاها
- تنظیم خودکار اندازه صفحه با استفاده از کیفیت خروجی
- پشتیبانی کامل از کیفیت HD
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 99.98 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 75 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

با نرم افزار Easy Backup به راحتی از آنچه در گوش موبایل خود ذخیره کرده اید فایل های پشتیبان تهیه کنید و دیگر نگران خرابی اطلاعات خود نباشید، زیرا با این برنامه به راحتی می توانید restore کنید و فایل ها را برگردانید. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی پیامک ها،‌ نرم افزار های موجود در گوشی، لیست تنظیمات و حتی آلارم هم بک آپ بگیرید. با انتخاب گزینه View and Manage می توانید بر روی این برنامه مدیریت داشته باشید و با استفاده از چک باکس ها انتخاب کنید که چه چیز را می خواهید به حالت اول بازگردانید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.262 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 75 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

BoxedApp Packer نرم افزاری جهت فشرده سازی فایل ها در پسوند های اجرایی مانند Exe می باشد. یقینا بسیار شاهد این بوده اید که پس دانلود یک نرم افزار و زمانی که قصد نصب را داشته اید پس از طی مراحلی مشاهده می کنید که تنها فایلهای نرم افزار در مسیر ارائه شده وجود دارند که این عمل نشان بر ان دارد که افراد بسیاری برای سادگی در فشرده سازی و اینکه اکسترکت فایل نیاز به نرم افزار خاصی نداشته باشد از این نوع فشرده سازی بهره می برند. از مهمترین مزیت های این نرم افزار می توان به شخصی سازی مراحل اکسترکت و رمزگذاری و عدم نیاز به نرم افزار های جانبی برای اکسترکت نام برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BoxedApp Packer:
- قابلیت انجام فشرده سازی با پسوند Exe
- قابلیت رمز گذاری بر روی فایل
- قابلیت شخصی سازی مراحل اکسترکت
- عدم نیاز به نرم افزار جانبی جهت اکسترکت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 13.5 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 75 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

عمر بهینه باتری را با نرم افزار Battery Booster افزایش دهید. این نرم افزار از اجرای غیر ضروری برنامه هایی که با وجود خود باعث افزایش استفاده از باتری می شود جلوگیری می نماید و می تواند عمر باتری را حداقل 15 تا 30 درصد افزایش دهد.همچنین این برنامه قابلیت نمایش درجه حرارت باتری در دو حالت شارژ و آماده به کار را در خود دارد و شما می توانید از Booster نیز که به عنوان محافظ باتری در پس زمینه گوشی اجرا می شود، استفاده کنید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1.5 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 220 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Windows 8 USB Installer Maker نرم افزاری جهت ساخت فلش دیسک های بوتیبل ویندوز 8 می باشد. در روزهایی که سیستم عامل معروف مایکروسافت یعنی ویندوز 8 بر سر زبان ها افتاده و افراد زیادی نیز از ان بهره می برند ما بر آن شده ایم تا برای شما دوستداران این سیستم عامل محبوب و بسیار حرفه ای , نرم افزاری را آماده دریافت نماییم تا بتوانید به راحتی یک دی وی دی ویندوز 8 را به صورتی درآورید تا بعد از کپی بر روی فلش دیسک و بدون نیاز به نصب و تنها با اتصال به رایانه از آن استفاده نمایند. از مزیت های این کار می توان به حمل و نقل ساده و عدم صرف زمان برای نصب نام برد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 2 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 129 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Call Recorder | Total Recall برای شما این امکان را فراهم می سازد که به صورت خودکار تمامی مکالمات خود را از طریق خط ضبط و ذخیره نمایید باید توجه داشته باشید یکی از مزیت های این نرم افزار ضبط مکالمات به صورت خودکار از طرق خط تلفن شما می باشد نه از طریق میکروفن گوشی که این کار باعث افزایش کیفیت مکالمه ضبط شده می باشد.
کاربران عزیز می توانند برای این برنامه مسیر ذخیره ی فایل های ضبط شده را چه بر روی حافظه تلفن یا بر روی حافظه جانبی مشخص کنند. می توانید در تنظیمات برنامه، ضبط خودکار را بر روی یک سری شماره های مشخص و یا شماره های نا آشنا تنظیم کنید و این امکان را دارید که ضبط مکالمات را در هر زمانی که اراده کنید متوقف نمایید. این برنامه از فرمت هایAMR, WAV, MP4 و ۳GPP پشتیبانی می نماید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 3.8 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 79 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

امروز آنقدر تکنولوژی ها پیشرفت کرده است که همه بدانند یک لوح دی وی دی چه کاری انجام می دهد و یا این که یک فیلم چطور به نمایش در میاد و یا حتی بسیاری هم هستند که علاقه دارند تا آرشیوی از فیلم های خود با موضوعات و دسته بندی های مشخص داشته باشند. ساخت یک آرشیو که شاید بیش از 1000 فیلم در آن نگهداری می شود کار ساده ای نیست ، شاید نگهداری از آن به نظر ساده برسد اما مدیریت آن ها مطمئنا کار دشواری است ؛ فردی که 1000 فیلم دارد اگر بخواهد یک فیلم را میان این 1000 تا جست وجو کند می بایست میان آن ها به دنبال فیلم باشد ، این در حالی است که امکان دارد اصلا آن فیلم را نداشته و این وقتی که صرف شده است کاملا بی فایده بوده باشد.
شرکت های نرم افزاری برای این که کاربران بتوانند مدیریت حرفه ای برروی فیلم های خود داشته باشند نرم افزارهایی را طراحی کرده اند که می تواند با قابلیت هایی که دارد یک آرشیو کامل را برای مدیریت بهتر ایجاد کند. Movie Label نام نرم افزاری بسیار کامل است که با قابلیت های فراوان خود جای هیچ گونه تاملی را باقی نمی گذارد . این ابزار فوق العاده حرفه ای هم محیط کاربری فوق العاده جذابی نیز دارد و هم این که با امکاناتی که در آن تعریف شده است بسیاری از کارها را ساده و آسان تر خواهد کرد. امکان جست و جو ، امکان تعریف نامحدود فیلم ها با قابلیت قرار دادن کاور برای آن ها ، قابلیت دانلود اطلاعات یک فیلم و یا یک سریال از اینترنت به همراه کاور اختصاصی آن که به صورت اتوماتیک در برنامه استفاده می شود ، دسته بندی و مرتب کردن تنها با یک کلیک ساده ، قابلیت به اشتراک گذاری آرشیو ها میان دوستان ، امکان پرینت نام فیلم ها همراه با کاور آن و ... در این نرم افزار تعریف شده است. امکانات کوچک و بزرگ دیگری نیز در Movie Label گنجانده شده است که کاربران در حین کار با آن متوجه این قابلیت های کلیدی خواهند شد. نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده است که می توانید از سایت آسان دانلود به سادگی دریافت نموده و از قابلیت های آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Movie Label:
 - امکان تعریف نمودن تعداد نامحدود فیلم در نرم افزار
- امکان جست و جو در میان فیلم ها به صورت های مختلف
- مرتب سازی فیلم ها تنها با یک کلیک
- امکان دسته بندی فیلم ها به صورت های مختلف
- قابلیت مدیریت همزمان چند آرشیو مختلف
- قابلیت ذخیره سازی همراه با کاور فیلم
- امکان به اشتراک گذاری آرشیو ها میان دوستان
- چاپ نام فیلم ها همراه با کاور
- امکان قرار دادن یک Trailer برای فیلم ها
- پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا
- امکان Export کردن به فرمت هایی نظیر HTML ، Excel و XML
- قابلیت دریافت فیلم ها و یا سریال ها از اینترنت همراه با کاور و اطلاعات آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 32.13 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 75 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار GO SMS Pro شما را در ارسال آسان پیامک، MMS و تماس های صوتی رایگان Walkie Talkie یاری می نماید. می توانید بر روی پیامک های خود رمزگذاری کنید و پیامک ها را با اضافه کردن نقاشی و گذاشتن تم های زیبا جذاب تر کنید. با ایجاد یک لیست سیاه و جعبه خصوصی و تنظیم شماره ها برای ارسال تبلیغات و مکالمات بر روی پیامک هایتان مدیریت کامل داشته باشید.برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارت است از: پشتیبانی از حالت pop up، امکان ارسال ام ام اس از طریق ۲G/3G/4G یا WIFI، دسته بندی پیامک ها و گرفتن فایل پشتیبان از پیامک, پشتیبانی کامل از SMS و MMS و چت فیس بوک با استفاده از پلاگین GO FB و بسیاری از ویژگی های دیگر که با دانلود این نرم افزار پرکاربرد مشاهده خواهید نمود.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 6.4 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 77 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 135 مگابايت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 47 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود رایگان با لينك مستقيم - 203 مگابايت | Kaspersky Internet Security 2013
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 200 مگابايت | Kaspersky Internet Security 2012
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 199 مگابايت | Kaspersky Anti-Virus 2013
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 200 مگابايت | Kaspersky Anti-Virus 2012
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 236 مگابايت | Kaspersky PURE v9

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 252 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

شاید آرزوی خیلی از کاربران این باشد که بتواند از هر طریقی رایانه شخصی خود را از راه دور کنترل کنند. برای مثال مدیری را در نظر بگیرید که بخواهد رایانه شخصی محل کارش را در روزی تعطیل از خانه کنترل کند. ویندوز ابزاری برای این که با نام Remote Desktop Connection نیز دارد اما این ابزار نمی تواند تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید . نرم افزاری با نام Symantec PCAnyWhere وجود دارد که می تواند ارتباط دو یا چند رایانه را از فرسنگ ها فاصله برقرار کند به طوری که با این ارتباط می توان رایانه مقصد را به صورت کامل در دست گرفت.
همان طور که از نام این نرم افزار پیداست این ابزار محصول شرکت قدرتمند Symantec نیز می باشد. این ابزار نیز مانند بقیه نرم افزارهای ساخت این کمپانی بسیار کامل است. نکته ای که بسیار مهم برای ما ایرانیان به شمار می آید این است که این نرم افزار با سرعت های بسیار پائین Dial-up نیز سازگاری دارد یعنی با همین سرعت پائین هم می توان ارتباط را تا حد قابل قبولی بر قرار کرد. فقط کافی شماره رایانه مقصد را بگیرید تا ارتباط برقرار شود. این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد. ارتباط از راه های مختلف همچون اینترنت DSL ، کابل مستقیم در شبکه ، برقراری ارتباط در انواع شبکه ها و جا به جایی فایل ها از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار است.
نکته ی مهم دیگر امنیت نسبتا بالای این نرم افزار است. به این صورت که برای برقراری ارتباط می بایست در رایانه مقصد (Host) یک نام کاربری و پسورد تعریف شده تا رایانه مبدا نیز با وارد کردن همان نام کاربری و پسورد ارتباط را برقرار نماید.  
سرعت ارتباط در این نرم افزار بسیار بالا می باشد. کسانی که اینترنت پرسرعت دارند (کسانی که ADSL پرسرعت دارند ) می توانند به سادگی با این نرم افزار رایانه شخصی را از راه دور کنترل کنند. نکته : در ارتباط از طریق ADSL می بایست هردو رایانه مبدا و مقصد IP Valid داشته باشند.

قابلیت های کلیدی این نرم افزار Symantec PCAnyWhere:
- برقرای ارتباط از راه های مختلف (اینترنت ، کابل مستقیم ، Dial-up و ... )
- جابه جایی فایل ها و اطلاعات از رایانه ها
- سرعت بسیار مناسب در برقراری ارتباط
- قابلیت تنظیم کیفیت نمایش نسبت به سرعت ارتباط
- محیط ساده نرم افزار
- امنیت بالا در ارتباط
- ارسال و دریافت پیام (Chat)
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 77.63 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 35 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Where\'s My Valentine یکی دیگر از سری بازی های پرطرفدار شرکت Disney می باشد که به دلیل روز ولنتاین طراحی های زیبایی در خود جای داده و بر جذابیتش افزوده است. همه چیز در این بازی به شکل قلب است حتی موانعی که بر سر راه رسیدن آب قرار دارد تا به بازی یک حالت رمانتیک هدیه دهد و شما هیچ گاه در هنگام بازی احساس خستگی ننمایید.تمساح کوچک بازی برای حمام کردن احتیاج به آب دارد ولی نمی داند چگونه به آب برسد وظیفه شما در این بازی کمک به هدایت آب و از میان برداشتن موانع سر راه برای رسیدن آب به تمساح است.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 40.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 39 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف  را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد. برای ساخت آن باید حتما مراحلی را طی کرد . یکی از راه های ساختن اسناد با فرمت پی دی اف نصب نرم افزارهایی است که از طریق ساخت پرینتر مجازی قادرند تا فرمت های دیگر نظیر DOC را به PDF تبدیل کنند. انتخاب یک نرم افزار کامل در این زمان بسیار سخت است چراکه در هر زمینه ای با توجه به پیشرفت دنیای رایانه و نرم افزار ده ها و حتی صدها نرم افزار معروف وجود دارد و در زمینه مدیریت و ساخت فرمت پی دی اف هم به همین صورت است. معروف ترین ابزار در این زمینه محصول کمپانی قدرتمند Adobe یعنی Adobe Acrobat می باشد. مهم ترین مشکلی که در این نرم افزار برای بعضی از رایانه گریبانگیر کاربران می شود حجم بالایی است که این نرم افزار از حافظه و هارد دیسک سیستم اشغال می کند . برای مثال نسخه 10 از این نرم افزار برای نصب کامل حدود 2 گیگابایت فضا لازم دارد و در زمان اجرا هم فضای نسبتا زیادی از حافظه یا رم سیستم را اشغال می کند. نرم افزاری موجود است که می تواند تمامی کارهایی را که Adobe Acrobat انجام می دهد را بر عهده گیرد اما با سرعتی بسیار بالاتر و به گفته شرکت سازنده سرعتی برابر با 300% بیشتر از Adobe Acrobat که مطمئنا سرعتی قابل توجه برای کاربران خواهد بود. این نرم افزار Nitro PDF Professional نام دارد که به تازگی نسخه ای جدید از آن ارائه شده است. مهم ترین خصوصیات که از این نرم افزار می توان ذکر کرد این است که Nitro PDF Professional هم با ساخت پرینتری مجازی اقدام به تبدیل تعداد زیادی از فرمت ها به PDF می کند . قادر است مجموعه ای از اسناد پی دی اف را Combine کند. فایل ها را مورد ویرایش قرار دهد. از نظر امنیتی برروی اسناد پسورد گذارد. اقدام به تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های دیگر کند و در آخر هم مهم ترین بارزه ی آن هم که نمایش اسناد با سرعتی بسیار بالا است. برای این که بتوانید اسناد با بهترین کیفیت را از  300 فرمت به پی دی اف با بالاترین سرعت تبدیل کنید . و بتوانید اقدام به ویرایش و چاپ اسناد نمائید ما Nitro PDF Professional را به شما پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Professional:
- بهترین نرم افزار برای تبدیل فایلهای متنی فارسی به PDF
- نمایش با بالاترین سرعت و امکان ویرایش اسناد پی دی اف
- قابلیت تبدیل از 300 فرمت مختلف به پی دی اف
- قابلیت تبدیل اسناد به فرمت های دیگر نظیر عکس و فرمت DOC
- محیط کاربری مناسب و کاربر پسند
- قابلیت اسکن متن ها توسط اسکنر و تبدیل آن به پی دی اف
- تبدیل با یک کلیک از نرم افزار های مجموعه آفیس
- قابلیت Combine کردن تعدادی سند پی دی اف
- گذاردن پسورد برای امنیت بیشتر برروی اسناد
- تکه تکه کردن اسناد و قابلیت چاپ اسناد
- قرار دادن سر صفحه و پاصفحه و همچنین Watermark برای جلوگیری از کپی رایت
- به اشتراک گذاری اسناد پی دی اف
- قابلیت انجام اعمال نقاشی برروی اسناد
- تغییر در رنگ و نور اسناد پی دی اف
- قابلیت اعمال تغییرات در تصاویر موجود در اسناد نظیر پاک کردن، تغییر اندازه، چرخش، جابه جایی و ...
- خارج کردن متن ها و یا تصاویر از اسناد به صورت جداگانه
- سازگاری با تمام نسخه های آفیس
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه جدید :
- پشتیبانی بسیار کامل تر از اسناد پی دی اف
- پشتیبانی کامل از Javascript
- هماهنگی بیشتر میان Office Word و PDF
- پشتیبانی کامل از آخرین نسخه Office Word یعنی Word 2007
- اضافه شدن قابلیت Save As و همچنین Find برای جست و جو میان اسناد
- و ...

دانلود رايگان نسخه 32 بیتی با لينک مستقيم 44.8 مگابايت
دانلود رايگان نسخه 64 بیتی با لينک مستقيم 52.9 مگابايت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 48 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در بازی Outta This Kingdom باید مدیریت بر زمان را یاد بگیرید چرا که تنها شرط پیروزی شما همین است. گربه ی بازیگوش راشل در هنگام گشت و گذار به یک گودال که میان زمین و فضا بوده است فرو می رود و باعث دگرگونی زندگی خود و صاحب مهربانش راشل می شود. راشل به همراه دوست خود جیک و گربه کوچکشان در این سرزمین مرموز سفری را برای پیدا کردن راه خانه در پیش می گیرند ولی آن ها بدون اجازه فرمانروای سرزمین قادر به انجام کاری نخواهند بود. شرط فرمانروا برای رهایی آنان حل کردن معماها در یک زمان معین است. پس شما به این گروه سه نفره کمک کنید و با تمرکز و به کارگیری تمام سلول های مغز خود جواب این معماها را بیابید تا آن ها به خانه ی خود بازگردند.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 190 مگابایت

 

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 35 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار های رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP می باشد كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم مي سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

امکانات جدید اسکایپ و هموطنان خارج از کشور ایران:
در صورتی که مقیم خارج از کشور ایران می باشید و یا به دلیل سفرهای متعدد از ایران دور هستید، خرید یک گوشی SkypePhone که هم اکنون در کشورهای ایتالیا، استرالیا، انگلستان، هنگ کنگ، سوئد، دانمارک، اتریش و جمهوری ایرلند در دسترس می باشد، می تواند شما را به آسانی و رایگان (هزینه اندک) در دسترس دوستان و اقوام ایران بگذارد.
به این ترتیب فرد مقیم خارج از ایران با تهیه یک گوشی موبایل به همراه Skype که استفاده از آن رایگان است را تهیه می نماید. دوستان وی در ایران و دیگر نقاط دنیا که به اینترنت دسترسی دارند، می توانند در هر زمان که موبایل شما روشن و حساب اسکایپ شما آنلاین است با موبایل شما تماس مستقیم بگیرند و اینگونه از هزینه کارت های تلفن و شماره گیری های پر درد سر نجات می یابند.
- Chat با بیش از 100 نفر در  group های Chat
- قابلیت Conference call رایگان با بیش از 4 نفر
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- قابلیت ارسال SMS messages to به دوستان خود و حتی forward برای دیگران
- کیفیت صدایی عــــالی ، بهتر از آنچه شما در Phone دارید
- دارا بودن List ی از دوستان شما ، قابلیت نمایش on بودن آن ها جهت گفتگو یا Chat
- سازگاری با all firewall , NAT و router ها
- استفاده ای آسان
- امکان استفاده بر روی کم ترین یا محدود ترین System در دسترس
- امکتن جستجو در web از طریق Google Toolbar ، البته به صورت optional install
- Send Money with PayPal
قابلیت انتقال پول به دوستان خود به صورت مستقیم از طریق Skype
- Video snapshot
قابلیت به روز کردن profile از طریق عکس های خودتان
- ? Who\'s on Skype
- قابلیت Invite دوستان از Hotmail, Gmail and Yahoo! Mail جهت تماس
- Easier account management
- قابلیت ساخت آسان account حتی بدون Skype
- بهبودی در Getting Started Wizard
- به روز شدن زبان های مختلف
- Fix کردن Bug هایی همچون
- Installer error 1603
- Save نکردن تنظیمات صدا برای vista
- داشتن تاخییر هنگام اجرا کردن صدا های notification
- نداشت قابلیت انتقال تماس ها به Voicemail در صورت reject کردن از طرف کاربر
- کار نکردن NTLM proxy
- افزودن قابلیت خودکار redial
- ارسال contact ها به دیگران از طریق Chat
- قابلیت ویرایش chat message ها
- نمایش Message history به صورت جزء به جزء
- افزودن قابلیت Call Transfer
- و...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 28.1 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 33 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در بازی کامپیوتری Cut the Rope تمرکز کنید و با عکس العملی سریع درست نشانه بگیرید تا ستاره دریافت کنید. در این بازی با موجود کوچک سبز رنگی با اشتهای سیری ناپذیر همراه می شوید تا به او کمک کنید آب نبات های خوشمزه بخورد و خودش را تقویت نماید تا بتواند با دشمنانش مبارزه کند. شما وظیفه دارد تا طناب شکلات های آویزان را به موقع جدا کنید تا به دهان این موجود بامزه هدایت شود. بازیکنان باید در 275 مرحله متنوع و جذاب با این موجود کوچک همراه شوند و با برداشتن موانع در مسیر و غلبه کردن بر دشمنان راه رسیدن به آب نبات ها را هموار کنند. به اطراف خود توجه کنید زیرا با پیدا کردن تصاویر پنهانی که در بازی گنجانده شده می توانید ستاره های بیشتری جمع آوری کنید و امتیازاتتان را ارتقا دهید. این بازی با طراحی ساده، گرافیک برجسته و گیم پلی روان، محیط شاد و جذاب خود و همچنین وجود مرحله های تمام نشدنی شما را مدت های طولانی جلوی مانیتور میخکوب می کند.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 130 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 36 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

اکثر ما کاربران فتوشاپ را تنها قابل نصب برروی PC و MAC می دانیم اما نسخه ای هم برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها موجود است که کاملا Touch بوده و با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند گاهی بسیار مفید واقع شود. این نسخه که امکانات ساده ویرایشی را در خود جای داده است امکان هماهنگی با نسخه های جدید فتوشاپ را برای گشودن لایه بندی ها دارد. Adobe Photoshop Touch امکانات بسیار مفیدی هم برای اضافه کردن جلوه های ویژه نیز دارد که به زیباتر شدن تصاویر کمک زیادی می کند با توجه به حجم نرم افزار و قابلیت های فوق العاده ای که نسخه فتوشاپ لمسی نیز دارد می تواند بسیار کاربردی باشد. استفاده از نرم افزار هم به سبب استفاده از انگشت ها بسیار آسان و جذاب است. پیشنهاد می کنیم حتما فتوشاپ لمسی را دانلود کرده و از ویرایش تصاویر با آن نهایت لذت را ببرید.
توجه: قابل نصب بر روی  iPad  2 و iOS 5 به بالا می باشد!

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 42.9 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 36 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.
برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player Final:
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود Active X نسخه مخصوص دیگر مرورگر ها (فایرفاکس، اپرا، نت اسکیپ و ...)
دانلود رايگان نسخه 32 و 64 بیتی با لينک مستقيم - 16.2 مگابايت

دانلود Active X نسخه مخصوص اینترنت اکسپلورر
دانلود رايگان نسخه 32 و 64 بیتی با لينک مستقيم - 15.6 مگابايت

دانلود Active X نسخه مخصوص كليه ويندوزها
دانلود رايگان نسخه 32 بیتی با لينک مستقيم - 4.4 مگابايت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 38 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

لذت جست و جو در اینترنت را با مرورگر حرفه ای Skyfire Web Browser تجربه نمایید. این مرورگر برای انواع تبلت و موبایل های آیفون طراحی شده و با رابط کاربری اسان توجه مخاطبین زیادی را به سوی خود جلب نموده است. این نرم افزار قابلیت فلش پلیر را در خود جای داده است و کاربران عزیز می توانند سایت های دارای فلش را نیز به طور کامل لود کنند همچنین با کمک این مرورگر قوی امکان نمایش ویدئوهای آنلاین را هم دارا خواهید بود و بدون نیاز به دانلود می توانید ویدئوها را مشاهده نمایید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 3.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 38 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

شركت های بسیار مختلفی نرم افزارهای گوناگونی را برای پخش فایلهای مالتی مدیا ساخته اند و شاید شما دوستان با بسیاری از این نرم افزارها كار كرده باشید. ولی انتخاب یكی از این نرم افزارهای مالتی مدیا بسیار سخت و دشوار میباشد و باید این را مد نظر داشته باشیم كه این نرم افزار علاوه بر خوش دست بودن قابلیت پخش فرمتهای مختلف را دارا باشد نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند.JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD، PowerDVD و... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام Daum PotPlayer موجود است که علاوه بر حجم كم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا رایگان هم میباشد. در صورتی كه شما با نرم افزارKMPlayer كار كرده باشید حتما با این نرم افزار به آسانی میتوانید كار كنید. این دو نرم افزار ساخت یك شركت میباشند. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCDها و DVDها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Daum PotPlayer:
- پشتیبانی از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری
- امكان كپچر كردن فایلها با كیفیت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یك فایل صوتی یا تصویری
- هماهنگی و پشتیبانی كامل از برنامه های صوتی و تصویری
- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری كامل با زبان فارسی
- نرم افزار بسیار كم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
- قابلیت تعریف و تنظیم كلیدهای پخش برنامه به آسانی
- قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
- قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت كامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
- پشتیبانی كامل از فرمتهای دی وی دی
- پشتبانی كامل از فایلهای فلش
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
- امكان پخش فایلهای AAC, OGG
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته های جذاب و زیبا
- امكان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رايگان نسخه 32 بیتی با لينک مستقيم - 14.1 مگابايت
دانلود رايگان نسخه 64 بیتی با لينک مستقيم - 12.4 مگابايت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 46 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

با نرم افزار Photo Album از به هم ریختگی عکس ها در حافظه گوشی خود جلوگیری کنید. با این نرم افزار می توانید بنابر سلیقه ی خود یک آلبوم سفارشی تهیه کنید و عکس های خاصی را درون این آلبوم ها نگهداری نمایید. می توانید بر روی هر آلبوم موسیقی ها و پس زمینه های زیبا قرار دهید و از نوشته های مختلف برای زیباتر کردن آن استفاده کنید و آلبومتان را با دیگر دوستانتان در فیس بوک، ایمیل و ... به اشتراک بگذارید. علاوه بر تمامی این ویژگی ها برنامه دارای یک ادیتور برای تغییر دادن سایز عکس ها به اندازه دلخواه می باشد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 12.7 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 38 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

با توجه به این که امروزه حافظه های جانبی و قابل حمل به یکی از پرکاربردترین ابزارها برای کاربران تبدیل شده و یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس و آلوده شدن کامپیوترها نیز، همین حافظه های جانبی و قابل حمل می باشند گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن و به همراه یک آنتی ویروس قدرتمند می توانید حصار غیرقابل نفوذی را برای سیستم خود تهیه کرده و از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم خود توسط این حافظه های جانبی جلوگیری کنید. USB Disk Security که توسط شرکت Zbshareware ارائه شده است یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر اینUSB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته و به راحتی می تواند از سیستم شما در برابر انواع فایل های مخرب محفاظت کند. یکی دیگر از مزیت های اصلی این نرم افزار که سبب محبوبیت بیش از حد آن شده است سازگاری کامل آن با هر نوع نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می باشد و این در حالی است که نصب دو آنتی ویروس درکنار هم برای افزایش امنیت سیستم امری غیر ممکن بوده و یکی از مشکلات و معضلات بزرگ کاربران دنیای کامپیوتر به شمار می رود اما این نرم افزار با داشتن این مزیت باعث می شود تا امنیت کامل تری برای سیستم شما ایجاد گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Disk Security:
- استفاده ی بسیار آسان بدون نیاز به هرگونه آموزشی
- استفاده ی بسیار کم از Ram سیستم
- اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال انواع حافظه های خارجی به هر کدام از پورت های USB
- امکان اجرای نرم افزار در Startup ویندوز
- بدون نیاز به آپدیت های مکرر
- پشتیبانی کامل از انواع حافظه های خارجی
- تامین امنیتی 100 درصدی برای سیستم به همراه یک آنتی ویروس قوی و به روز
- تشخيص و پاکسازي فایل های مخرب تنها با يک کليک
- جلوگيری کامل از ورود انواع ويروس هاي فلش مموری به داخل سيستم
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب
- سرعت بسیار بالا در اسکن و حذف فایل های مخرب و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و...
- سازگاری کامل با تمام نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 4.5 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 33 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در بازی Flickitty با یک گربه کوچک همراه شوید و با او سوار بر گاری های معدن از مسیر های چوبی عبور کنید ولی تمرکز داشته باشید تا بتوانید خود را کنترل کنید. شما در قالب یک گربه کوچک با شخصیت منحصر به فرد و جذاب در 5 مرحله مختلف که با 3 نوع نیروی گرانشی متفاوت طراحی شده اند شرکت می کنید و باید با سر گذاشتن 20 نوع کلاهی که بازی در اختیارتان قرار میدهد و هر کدام قدرت ویژه ای در خود دارد 20 ماموریت را به اتمام برسانید تا پیروز شوید. از ویژگی های بازی می توان به گرافیک فوق العاده، شخصیت های جذاب و نصب مستقیم بر روی کارت حافظه اشاره کرد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 9 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 30 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

امروزه شاید حتی یک کاربر هم نباشد که از رایانه استفاده کند و به موزیک گوش ندهد یا آلبومی برای گوش دادن بر روی هارد دیسک خود نداشته باشد. خوب بسیاری از کاربران هم هستند که تعدد آلبوم های صوتی آن ها بسیار زیاد است و نگهداری و مدیریت آن ها را بسیار سخت می نماید. شاید برای این که به دنبال یک آهنگ باشند باید جست وجوی بسیاری را انجام دهند. نرم افزار های زیادی برای مدیریت وجود دارد. از همه معروف تر که به صورت پیش فرض در ویندوز یافت می شود Windows Media Player نام دارد. این نرم افزار هم برخلاف آنچه خیلی ها تصور می کنند امکانات بسیار فراوانی دارد. اما برای مدیریتی مطمئن نمی تواند ابزاری مناسب به شمار آید چرا که پس از دسته بندی فایل ها و آلبوم ها بعد از نصب دوباره ویندوز باید دوباره عمل دسته بندی را انجام داد. اما نرم افزار وجود دارد که برای دوست داران موزیک و کسانی که دوست دارند مجموعه ای کامل از موزیک ها داشته باشند بسیار مناسب است.
این نرم افزار که Helium Music Manager نام دارد ، ابزاری است بسیار کامل که ضمن ارائه امکاناتی بسیار کامل به کاربران برای مدیریتی متفاوت بر روی آلبوم ها و موزیک ها پخش و اجرای آن ها را هم فراهم می کند. این نرم افزار به کاربران امکان دسته بندی آلبوم ها را به صورت های مختلف می دهد. کاربر به آسانی می تواند در میان هزاران آلبوم صوتی خود گشت و گذار کند و تک آهنگ مورد نظر را بیابد. البته در برنامه قابلیت جست و جو هم گنجانده شده است. Helium Music Manager قابلیت رایت کردن داده ها و موزیک ها رو هم برروی لوح های فشرده را به کاربران هدیه می دهد. اما مهم ترین قابلیتی که کاربران به آن توجه خاصی دارند این است که این نرم افزار لیست آلبوم ها را ذخیره سازی می کند تا حتی در صورت از بین رفتن ویندوز دسته بندی آلبوم ها همچنان حفظ شود. ضمن این که می توان از این اطلاعات یک Backup تهیه نمود. استفاده از نرم افزار بسیار آسان است. هر کاربری به سادگی می تواند تنها با چند کلیک ساده تمامی آلبوم های صوتی خود را مرتب سازی نماید. ما برای این که شما دوستان عزیز بتوانید به سادگی هزاران موزیک خود را مرتب نمائید این نرم افزار را پیشنهاد می دهیم. آخرین نسخه را می توانید از سایت خودتان آسان دانلود دریافت نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Helium Music Manager:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- مدریتی کامل بر روی هزاران موزیک
- قابلیت جست و جو در میان آلبوم ها و تک آهنگ ها
- قابلیت تهیه فایل پشتیبان از لیست موزیک ها و آلبوم ها
- قابلیت اجرای موزیک ها
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی
- قابلیت رایت لوح های فشرده با فرمت های مختلف
- نمایش به صورت های مختلف از آلبوم ها
- محیط کاربری بسیار ساده در عین زیبایی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 16.77 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 46 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

با والپیپر Tiny Phone People زندگی در یک شهر فانتزی با مردمانی متفاوت را تجربه کنید. در این والپیپر می توانید زندگی روزمره مردم و حتی داخل خانه های آنان را مشاهده کنید و مردم شهر را در رفتن به باشگاه های ورزشی، مکان های تفریحی شهر،‌ غذاخوردن همراهی کنید. انتخاب افراد شهر با شماست و می توانید از دو جنس زن و مرد یکی را انتخاب کرده و با تنظیم ساعات شبانه روز هنگام شب و استراحت شهر آنان را به حال خود بگذارید تا دوباره فردا همراه با شما روزی نو را شروع کنند. لحظات خوبی در این شهر کوچک را برای شما آرزو داریم.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 13.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 45 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

شايد شما هم دچار اين مشكل شده ايد كه بخواهيد چندين پوشه را با هم مقايسه كنيد و محتويات اضافي و تكراري آن را حذف نماييد. و از تكراي بودن فايلهاي و فولدرهاي خود اطلاع پيدا كنيد. اگر شما بخواهيد اين كار را به صورت دستي انجام دهيد شايد ماهها طول بكشد و شما نتوانيد تمامي فايلها و فولدرهاي خود را مقايسه نماييد. نرم افزار قدرتمند Beyond Compare Pro به شما كمك ميكند كه بتوانيد با سرعت بسيار بالا فايلها و پوشه هاي شما را مقايسه نمايد و تفاوتهاي مورد نظر شما را اعمال نمايد.
همچنين اين برنامه گزارشي كامل در مورد كارهاي انجام شده در اختيار شما قرار مي دهد تا شما بتوانيد اطلاعات كامل داريوها،پوشه ها،فولدرها را با سرعت بسيار بالا و شگفت انگيز مقايسه كنيد و اندازه فايلها،زمان تغيير بر روي فايلها،و همچنين مقايسه بايت به بايت اطلاعات را انجام دهيد. براي استفاده كردن اين نرم افزار شما محدوديتي نداريد و حتي ميتوانيد هر فايلي از قبيل فايل زيپ يا فايلهاي FTP را بصورت كامل با يكديگر مقايسه كنيد. اين نرم افزار قادر است كه فايلهاي متني شما و همچنين فايلهاي HTML شما را ويرايش نمايد و همچنين با اديتور كامل خود و رنگي كردن متون به مقايسه كامل آن بپردازيد. شما با اين نرم افزار كامل ميتوانيد به صورت حرفه بر روي فايلهاي خود مديريت كامل داشته باشيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Scooter Software Beyond Compare:
- مقايسه حرفه اي فايلها و فولدرها
- قابليت اجراي فرامين به صورت دسته اي
- قابليت انجام فيلتر براي مقايسه فايلها و فولدرها
- به روز رساني و اعمال تغييرات بر روي فولدرهاي انتخاب شده
- اعمال خصوصي سازي تغييرات شما بر روي فايلها و فولدرها
- داراي ويرايشگر كامل و حرفه اي براي ويرايش فايلها
- مديريت كامل بر فایل های موجود بر روی هارد دیسک و مقايسه آن
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 5.55 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 65 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

آفیس برنامه ای است که در همه جا و همه وقت مورد نیاز کاربران عزیز می باشد. در این پست قصد داریم نرم افزار ۲ Smart Office را که برای موبایل های اندروید طراحی شده است را به شما معرفی نماییم. با استفاده از این نرم افزار می توانید با گوشی خود فایل های آفیس طراحی کنید و صفحات Word را با استفاده از یک پرینتر وایرلس به چاپ برسانید.از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های ورد به نسخه های پی دی اف، ایجاد فایل های پاورپوینت و نمایش اسلایدها، طراحی جداول و نمودارهای محاسباتی و همچنین ویرایش فایل های ورد اشاره کرد. قابل ذکر است که این نرم افزار انواع زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی را ساپورت می نماید. امیدواریم با ارائه این نرم افزار بتوانیم تمام نیاز های ضروری شما به برنامه آفیس را پاسخ داده باشیم.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 13.5 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 31 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- اینترنت گران شد
- گاهی لنگر، گاهی کنگر
- یار قدیمی جابز- احاطه آمریکا بر داده‌های ابری
- کروم بازنده میدان
- سیستمی جدید برای اصلاح رقابت
- همه چی آرومه!
- مدیریت به اشتراک گذاشته شده‌ها
- برتری دبیان، آندروید، فایرفاکس و لیبرآفیس
- سیستم حرفه‌ای پردازشی
- نگاه نامهربان بلای جان بازار
- سایت‌هایی با رتبه بهتر
- رایانه زنگ می‌خورد
- بهترین دستیار صوتی برای سیمبین
- حمله ارتش اهریمن
- مدیریت ورودی و خروجی‌ها در اورکلاک (قسمت چهارم)
- بازی، در تونل‌های مترو
- بازی، تجربه‌‌ فضای مرده، بدون احساس ترس
- بازی، قدرت سربازان بر علیه جادوگر!
- بگویید صفحه‌نمایش‌تان را تمیز کند
- کلیدهای خاص
- و...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 3.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 35 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

راست کلیک و کلیک و همچنین دابل کلیک در ویندوز سه عملی هستند که مطمئنا جز اصلی ترین موارد استفاده از سیستم عامل ها و البته رایانه ها به شمار می روند و به طبع اصلا نمی توان کاربری را یافت که این سه عمل بسیار ساده را بلد نباشد. راست کلیک در ویندوز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما نکته ای که مهم می باشد ساده بودن گزینه های موجود در هر راست کلیک است. راست کلیک در هر قسمت از سیستم عامل ویندوز علاوه بر هدف خاص گزینه های مربوط به خود را هم دارد اما این گزینه ها مطمئنا برای کاربران حرفه ای کافی نخواهد بود، کاربران حرفه ای ترجیح می دهد با همین عمل ساده هم بتوانند سرعت عمل خود را بالا ببرند. با نرم افزاری به نام CFi ShellToys می توان این گزینه ها را سفارشی تر کرد و به همین سادگی و با یک نرم افزار ساده کارهایی مثل تغییر نام گروهی فایل ها ، خالی کردن سطل زباله ، تغییر تگ های مربوط به فایل های صوتی و بسیاری کارهای دیگر را انجام داد.
این گزینه ها محدود نبوده و با 50 مدل از گزینه هایی که برای نرم افزار تعریف شده اند می توان بیشتر کارها را با یک راست کلیک ساده انجام داد و به همین سادگی سرعت کار را با سیستم تا حدود زیادی افزایش داد. نرم افزار CFi ShellToys از حجم بسیار مناسبی بهره برده و به هیچ وجه هم تاثیری در سرعت عملکرد ویندوز نخواهد داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CFi ShellToys:
- اضافه کردن بیش از 50 گزینه جدید در راست کلیک
- وجود گزینه های جدید مختص هر راست کلیک
- جا به جایی بسیار ساده تر در مسیرهای مختلف با این نرم افزار
- قابلیت تغییر تگ های مربوط به فایل های صوتی
- امکان تغییر نام گروهی فایل ها
- قابلیت اضافه کردن گزینه های جدید به نرم افزار
- عدم کاهش کارآیی سیستم و همچنین حجم پائین نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 8.88 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 57 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بعضی از افراد حرفه ای همیشه این مشكل را داشته اند كه به هنگام بزرگنمایی و یا زوم كردن بر روی عكس های كوچك با كاهش كیفیت آن مواجه می شدند. برنامه ی PhotoZoom با ابزار S-Spline XL به شما این امكان را می دهد كه به بهترین وجه ممكن و بدون كاهش كیفیت عكس های كوچك خود را به انداره ی دلخواه تبدیل كنید. PhotoZoom Pro  نرم افزاری است کامل و مورد نیاز برای :digital photography، large printing ، DTP ، web design و online publishing .همچنین نرم افزاری است مورد استفاده برای پردازش بر روی industrial image همچون :space technology، امنیتی، پزشکی  و کاربرد های قانونی .بسیاری از حرفه ای ها و حتی غیر حرفه ای ها با مشکل تغییر انداره ی تصاویر خود مواجه هستند.PhotoZoom  نرم افزاری است بر پایه ی S-Spline XL  که به شما قابلیت بزرگ کردن تصاویر خود با کم ترین کاهش کیفیت را خواهد داد. برای مثال انتظار بزرگ نمایی تصاویر 2x2 به 1024x768 را بدون کاهش کیفیت نداشته باشید استفاده ی این نرم افزار برای بزرگ نمایی حدود 3 تا 4 برابر برای استفاده های شخصی و  6 تا 8 برابر برای استفاده های خاص می باشد.
 
قابلیت های كلیدی نرم افزار Photo Zoom Pro:
- بزرگ نمایی چندین تصویر فقط با یک Click
- نصب یک Plugin جهت اسنفاده از این قابلیت بر روی Adobe Photoshop
- پشتیبانی از تکنولوژی جدید S-Spline XL جهت بزرگنمایی تصاویر با وضوح و کیفیت بالا
- S-Spline XL جدید برای بهبود كیفیت
- تبدیل بصورت گروهی batch
- محیط بسیار ساده حتی قابل استفاده برای مبتدیان
- مورد استفاده بر روی windows و Mac
- دارای جزئیات بیشتر از fine-tuning برای بهبود كیفیت
- پشتیبانی از اکثر format های رایج تصویری
- پشتیبانی از تمام فرمت ها تصویری از قبیل 48 و 64 بیت
- افزایش اندازه ی عكس در حد بسیار زیاد
- چند زبانه بودن پشتیبانی كامل از زبان شیرین فارسی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 20.1 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 40 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

اگر سایت های اینترنتی به صورت کامل برای شما لود نمی شود و یا اینکه بازی های فلش در گوشی های موبایلتان اجرا نمی گردد آخرین نسخه اندرویدی نرم افزار Adobe Flash Player را بر روی موبایل خود نصب کرده و از این مشکل هم نجات پیدا کنید. وجود این نرم افزار پرکاربرد برای حل مشکل اجرای اکثر برنامه های سیستم عامل اندروید و نرم افزارهای دیگر، پلیر های تحت فلش، بازی ها و والپیپیرها، اجرای ساعت های فلش و بهبود عملکرد گوشی لازم می باشد. امیدواریم با دانلود این برنامه از سایت ما نهایت استفاده را داشته باشید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 4.4 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 37 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

نرم افزار نقاشی حرفه ای Paint Easy را بر روی موبایل خود نصب کنید و با کمک آن هر آنچه را که در ذهن خلاق خود جای داده اید به تصویر بکشید. با سر انگشتان خود نقاشی های زیبایی خلق کنید و آثار زیبایتان را با داشتن اکانت و یک نام کاربری در فیس بوک،‌ایمیل و ... با دیگران به اشتراک بگذارید و به زیباترین ها رای دهید. شاید نقاشی شما طرفداران زیادی پیدا کرد. این نرم افزار برای انواع موبایل ها و تبلت های اندرویدی طراحی شده و به وسیله ی انواع اندازه های نمایشگر ساپورت می شود.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1.8 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 36 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Volume2 یک نرم افزار حرفه ای جهت مدیریت صوت در سیستم عامل ویندوز می باشد. صدا در سیستم عامل نقشی حیاتی را ایفا می کند به صورتی که اکثر افراد هنگام کار با سیستم عامل اقدام به گوش دادن موزیک یا تماشای اهنگ می نمایند و نیاز دارند تا بتوانند در مواقع خاص با سرعت اقدام به کم و زیاد کردن صدا نمایند. این نرم افزار کم حجم با ایجاد میانبر در صفحه کلید و ماوس این امکان را به شما می دهد تا کلید های ترکیبی را جهت کم و زیاد کردن صدا در حافظه سیستم خود ذخیره کنید و در هر زمان به آسانی اقدام به کم زیاد کردن صدا نمایید. علاوه بر امکان کاهش و افزایش صدا این نرم افزار قابلیت تنظیم صدا در اکولایزر های مختلف را دارا می باشد.

 ویژگی های کلیدی نرم افزار Volume2:
- قابلیت ایجاد کلید ترکیبی کیبورد جهت افزایش و کاهش صدا
- قابلیت ایجاد کلید ترکیبی ماوس جهت افزایش و کاهش صدا
- قابلیت تنظیمات صدا در اکولایزر های مختلف
- پشتیبانی از نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 4.8 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 176 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در یک بازی اکشن و متفاوت شرکت کنید و لذت مبارزه با اسلحه های پیشرفته را تجربه نمایید. دشمنان زیادی همچون پیاده نظام ها، افسران جنگی، سواره نظام های زره پوش و کشتی های جنگی در مسیر شما قرار دارند و شما ماموریت نابودی آنان را به عهده خواهید داشت. در بازی CF Defense HD تمامی جنگ ها در صحنه های مختلفی همچون تاریکی شب، روزهای بارانی و در میان آفتاب سوزان شکل خواهد گرفت، پس سعی کنید در این نبردها پیروز شوید تا با ارتقا امتیازها نقشه ورود به مراحل بالاتر را به دست آورید. از ویژگی های این بازی اکشن می توان به کیفیت HD، گرافیک بالا، وجودکاراکتر های مختلف و اسلحه های پیشرفته اشاره کرد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 42.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 30 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

PopChar Win نرم افزار جهت تایپ آسان و قرار دادن کاراکترهای خاص در متن می باشد. اگر شما با مسائل فیزیک یا ریاضی کار کرده اید یقینا می دانید قرار دادن فرمول در تایپ یکی از سخترین قسمت های تایپ می باشد به عبارتی حتی سخت تر از حل کردن مسائل مربوط به ریاضی و فیزیک، این امر به این خاطر می باشد که علائم ذکر شده در صفحه کلید موجود نیستند و از نظر ظاهری شکل نامتعارفی دارند و به همین دلایل سرعت تایپ اینگونه متون بسیار کند می باشد. در همین راستا جهت تسریع در عمل تایپ اینگونه متون ما نرم افزاری را برای شما آماده نموده ایم که تنها با نصب این نرم افزار می توانید در هر محیط ویراستاری مانند آفیس و ادوب و ... تنها با زدن دکمه ی P لیست علائم را مشاهده و تنها با یک کلید ماوس کاراکتر مورد نظر را به متن اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار PopChar Win:
- قابلیت نمایش سریع لیست کاراکتر ها پس زدن کلید P
- قابلیت جستجوی ما بین کاراکتر ها
- قابلیت هماهنگ سازی با تمامی نرم افزار های ویراستاری
- قابلیت نمایش آخرین کاراکتر های فشرده شده
- قابلیت پشتیبانی از UTF-8 که باعث پشتیبانی نرم افزار از زبان پارسی می شود.
- سازگاری با ویندوز محبوب 7 و ویندوز 8
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 2.8 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 189 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

با نرم افزار chomp SMS به راحتی می توانید بر روی پیامک های موجود در گوشی اندرویدی خود مدیریت داشته باشید. در گوشی های اندروید تنها می توانید بر روی صفحه اصلی قفل بگذارید ولی با کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود که بدون قفل گذاشتن برروی صفحه اصلی بر روی پیامک ها قفل بگذارید. این برنامه دارای ویژگی های دیگری همچون روشن شدن صفحه نمایش در هنگام دریافت SMS، ایجاد یک لیست سفارشی، پاسخگویی سریع در هنگام قفل بودن صفحه گوشی، ایجاد لیست سیاه، ساخت Widget روی صفحه نمایش با دو ابعاد کوچک و بزرگ، سرویس TextFreak برای ارسال SMS رایگان به گوشیهای iPhone ،iPod ،Android و BlackBerry، نمایش SMS های مبادله شده به شکل چت و ... را دارا می باشد که با دانلود این نرم افزار از سایت ما مشاهده خواهید نمود.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 3.4 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 44 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

مبدلی که در این مطلب قرار است هم با آن آشنا شوید و هم آن را در ادامه مطلب دانلود نمائید AinSoft Multimedia Converter Suite نام گرفته که فراتر از یک مبدل ساده است. بسته ای ارزشمند و کارآمد که نه تنها یک مبدل است بلکه قادر است تا به استخراج و کپی محتویات انواع دی وی دی ها و همچنین نسل آینده دیسک های نوری یعنی Blu-ray بپردازد. همچنین بخش دیگری از عملکردهای این بسته به کپی دی وی دی ها معطوف می شود. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری اولین خصوصیت و کلیدی ترین وِیژگیست که در این ابزار دیده می شود.
پیش نمایش از تبدیل فایل ها ، تنظیم گزینه ها و پارامترهایی نظیر کیفیت و اندازه تصاویر، تبدیل همزمان چند فایل و انجام عملکردهای دیگر به صورت دسته ای و چند قابلیت دیگر که به عنوان قابلیت های جانبی در این بسته گنجانده شده اند. البته امکاناتی هم برای ویرایش های ساده ویدئوها در این بسته قرار داده شده است. AinSoft Multimedia Suite با توجه به حجم مناسبی که دارد می تواند ابزاری مطمئن برای انجام 4 کار مختلف باشد. پس پیشنهاد می کنیم که شما هم یکی از کاربرانی باشید که از این ابزار بهره مند می شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AinSoft Multimedia Converter Suite:
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها
- استخراج از انواع دیسک های Blu-ray
- استخراج فایل ها از انواع دی وی دی
- پشتیبانی از انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری
- تبدیل همزمان چند فایل
- تنظیم کیفیت و اندازه تصاویر برای خروجی
- پیش نمایش از انجام کارها
- سرعت مناسب نرم افزار در انجام کارکردها
- ویرایش ساده فایل های ویدئویی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 20.08 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 501 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

با والپیپر Eiffel Tower به فرانسه سفر کنید و برج ایفل را در نزدیکی خود احساس نمایید. با این والپیپیر شما نمائی از برج ایفل که در میان چراغ های روشن شهر زیبایی و ابهتی خاص را دارا می باشد بر روی صفحه موبایل خود ایجاد می نمایید و به آن زیبایی فوق العاده ای می دهید. برای زیبایی بیشتر در طراحی این تم، اطراف برج نور افشانی زیبایی شکل گرفته است و کاربران عزیز می توانند بر اساس سلیقه خود این رنگ ها را تغییر دهند. این تم با زمینه مشکی خود و رنگ های متضاد از ترکیب نور افشانی ها توانسته توجه مخاطبین زیادی را به سوی خود جلب کند.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.511 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 34 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

تا به حال در آسان دانلود چندین نرم افزار در این زمینه معرفی نموده ایم. نرم افزارهایی که می توان با آن ها اقدام به تصویر برداری از محیط ویندوز نمود. هرکدام از نرم افزارهای قبلی هم بسیار معروف بوده و هم امکانات زیادی داشتند. به طور کلی حرفه ای ها می توانستند از آن بهترین استفاده را داشته باشند. اما این بار نرم افزاری را معرفی می کنیم که کاربر را قادر می سازد تا در سه مرحله بتواند یک فیلم آموزشی کامل را پدید آورد. ابتدا فیلم بگیرد، ویرایش کند و سپس هم از خروجی تحویل بگیرد. همین سه مرحله اصلی است که کاربر باید انجام دهد و بقیه اعمال کارهای جانبی بوده که بستگی به هنر و هدف کاربر از تهیه فیلم آموزشی دارد. نرم افزاری که درباره آن می خواهیم صحبت کنیم Demo Builder نام دارد.
ابزاری بسیار قدرتمند و متفاوت از آن چه قبلا سراغ داشته ایم. کیفیت بالا در ذخیره سازی و هچنین ذخیره سازی با فرمت های مختلف از  قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می رود. محیط شبیه سازی شده نرم افزار کمک های بسیاری در تهیه فیلم های آموزشی می کند. افکت ها متعددی در نرم افزار گنجانده شده که به حرفه ای ها برای بهتر شدن کارشان به منزله آچار فرانسه ای می باشد. مهم ترین بخش از سه مرحله تهیه فیلم، مرحله ویرایش است. چراکه کاربر باید تمامی هنرش را در این مرحله نشان دهد، در جاهای مناسب Object های مناسب را به کار ببرد. هر Object که کاربر فکرش را هم کند در این نرم افزار گنجانده شده تا دیگر بهانه ای برای کاربر باقی نماند. حرفه ای هایی که به دنبال نرم افزاری برای انتقال دانش خود به دیگران هستند Tanida Demo Builder می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tanida Demo Builder:
- ساخت فیلم آموزشی در سه مرحله اصلی
- قابلیت فیلم برداری در حالت Full Motion Recording Method
- بالاترین کیفیت در فیلم برداری و همچنین ذخیره سازی
- ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط شبیه سازی شده نرم افزار
- قابلیت صداگذاری بر روی فیلم های ضبط شده و یا حتی استفاده از میکروفون
- قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای بر روی فیلم ها
- قابلیت قرار دادن Object های مختلف بر روی فیلم
- قابلیت ساخت فیلم ها به صورت Interactive
- افکت های متعدد برای استفاده های متفاوت
- Wizard برای عمل ذخیره سازی با فرمت های دلخواه
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 25.59 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 6,975
  • بازدید کلی : 44,372