loading...
دانلود جدید ترین ها
Danesh.N بازدید : 47 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود رایگان با لينك مستقيم - 203 مگابايت | Kaspersky Internet Security 2013
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 200 مگابايت | Kaspersky Internet Security 2012
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 199 مگابايت | Kaspersky Anti-Virus 2013
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 200 مگابايت | Kaspersky Anti-Virus 2012
دانلود رایگان با لينك مستقيم - 236 مگابايت | Kaspersky PURE v9

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 252 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

شاید آرزوی خیلی از کاربران این باشد که بتواند از هر طریقی رایانه شخصی خود را از راه دور کنترل کنند. برای مثال مدیری را در نظر بگیرید که بخواهد رایانه شخصی محل کارش را در روزی تعطیل از خانه کنترل کند. ویندوز ابزاری برای این که با نام Remote Desktop Connection نیز دارد اما این ابزار نمی تواند تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید . نرم افزاری با نام Symantec PCAnyWhere وجود دارد که می تواند ارتباط دو یا چند رایانه را از فرسنگ ها فاصله برقرار کند به طوری که با این ارتباط می توان رایانه مقصد را به صورت کامل در دست گرفت.
همان طور که از نام این نرم افزار پیداست این ابزار محصول شرکت قدرتمند Symantec نیز می باشد. این ابزار نیز مانند بقیه نرم افزارهای ساخت این کمپانی بسیار کامل است. نکته ای که بسیار مهم برای ما ایرانیان به شمار می آید این است که این نرم افزار با سرعت های بسیار پائین Dial-up نیز سازگاری دارد یعنی با همین سرعت پائین هم می توان ارتباط را تا حد قابل قبولی بر قرار کرد. فقط کافی شماره رایانه مقصد را بگیرید تا ارتباط برقرار شود. این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد. ارتباط از راه های مختلف همچون اینترنت DSL ، کابل مستقیم در شبکه ، برقراری ارتباط در انواع شبکه ها و جا به جایی فایل ها از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار است.
نکته ی مهم دیگر امنیت نسبتا بالای این نرم افزار است. به این صورت که برای برقراری ارتباط می بایست در رایانه مقصد (Host) یک نام کاربری و پسورد تعریف شده تا رایانه مبدا نیز با وارد کردن همان نام کاربری و پسورد ارتباط را برقرار نماید.  
سرعت ارتباط در این نرم افزار بسیار بالا می باشد. کسانی که اینترنت پرسرعت دارند (کسانی که ADSL پرسرعت دارند ) می توانند به سادگی با این نرم افزار رایانه شخصی را از راه دور کنترل کنند. نکته : در ارتباط از طریق ADSL می بایست هردو رایانه مبدا و مقصد IP Valid داشته باشند.

قابلیت های کلیدی این نرم افزار Symantec PCAnyWhere:
- برقرای ارتباط از راه های مختلف (اینترنت ، کابل مستقیم ، Dial-up و ... )
- جابه جایی فایل ها و اطلاعات از رایانه ها
- سرعت بسیار مناسب در برقراری ارتباط
- قابلیت تنظیم کیفیت نمایش نسبت به سرعت ارتباط
- محیط ساده نرم افزار
- امنیت بالا در ارتباط
- ارسال و دریافت پیام (Chat)
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 77.63 مگابایت | لینک كمكی

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 35 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Where\'s My Valentine یکی دیگر از سری بازی های پرطرفدار شرکت Disney می باشد که به دلیل روز ولنتاین طراحی های زیبایی در خود جای داده و بر جذابیتش افزوده است. همه چیز در این بازی به شکل قلب است حتی موانعی که بر سر راه رسیدن آب قرار دارد تا به بازی یک حالت رمانتیک هدیه دهد و شما هیچ گاه در هنگام بازی احساس خستگی ننمایید.تمساح کوچک بازی برای حمام کردن احتیاج به آب دارد ولی نمی داند چگونه به آب برسد وظیفه شما در این بازی کمک به هدایت آب و از میان برداشتن موانع سر راه برای رسیدن آب به تمساح است.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 40.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 39 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف  را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد. برای ساخت آن باید حتما مراحلی را طی کرد . یکی از راه های ساختن اسناد با فرمت پی دی اف نصب نرم افزارهایی است که از طریق ساخت پرینتر مجازی قادرند تا فرمت های دیگر نظیر DOC را به PDF تبدیل کنند. انتخاب یک نرم افزار کامل در این زمان بسیار سخت است چراکه در هر زمینه ای با توجه به پیشرفت دنیای رایانه و نرم افزار ده ها و حتی صدها نرم افزار معروف وجود دارد و در زمینه مدیریت و ساخت فرمت پی دی اف هم به همین صورت است. معروف ترین ابزار در این زمینه محصول کمپانی قدرتمند Adobe یعنی Adobe Acrobat می باشد. مهم ترین مشکلی که در این نرم افزار برای بعضی از رایانه گریبانگیر کاربران می شود حجم بالایی است که این نرم افزار از حافظه و هارد دیسک سیستم اشغال می کند . برای مثال نسخه 10 از این نرم افزار برای نصب کامل حدود 2 گیگابایت فضا لازم دارد و در زمان اجرا هم فضای نسبتا زیادی از حافظه یا رم سیستم را اشغال می کند. نرم افزاری موجود است که می تواند تمامی کارهایی را که Adobe Acrobat انجام می دهد را بر عهده گیرد اما با سرعتی بسیار بالاتر و به گفته شرکت سازنده سرعتی برابر با 300% بیشتر از Adobe Acrobat که مطمئنا سرعتی قابل توجه برای کاربران خواهد بود. این نرم افزار Nitro PDF Professional نام دارد که به تازگی نسخه ای جدید از آن ارائه شده است. مهم ترین خصوصیات که از این نرم افزار می توان ذکر کرد این است که Nitro PDF Professional هم با ساخت پرینتری مجازی اقدام به تبدیل تعداد زیادی از فرمت ها به PDF می کند . قادر است مجموعه ای از اسناد پی دی اف را Combine کند. فایل ها را مورد ویرایش قرار دهد. از نظر امنیتی برروی اسناد پسورد گذارد. اقدام به تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های دیگر کند و در آخر هم مهم ترین بارزه ی آن هم که نمایش اسناد با سرعتی بسیار بالا است. برای این که بتوانید اسناد با بهترین کیفیت را از  300 فرمت به پی دی اف با بالاترین سرعت تبدیل کنید . و بتوانید اقدام به ویرایش و چاپ اسناد نمائید ما Nitro PDF Professional را به شما پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Professional:
- بهترین نرم افزار برای تبدیل فایلهای متنی فارسی به PDF
- نمایش با بالاترین سرعت و امکان ویرایش اسناد پی دی اف
- قابلیت تبدیل از 300 فرمت مختلف به پی دی اف
- قابلیت تبدیل اسناد به فرمت های دیگر نظیر عکس و فرمت DOC
- محیط کاربری مناسب و کاربر پسند
- قابلیت اسکن متن ها توسط اسکنر و تبدیل آن به پی دی اف
- تبدیل با یک کلیک از نرم افزار های مجموعه آفیس
- قابلیت Combine کردن تعدادی سند پی دی اف
- گذاردن پسورد برای امنیت بیشتر برروی اسناد
- تکه تکه کردن اسناد و قابلیت چاپ اسناد
- قرار دادن سر صفحه و پاصفحه و همچنین Watermark برای جلوگیری از کپی رایت
- به اشتراک گذاری اسناد پی دی اف
- قابلیت انجام اعمال نقاشی برروی اسناد
- تغییر در رنگ و نور اسناد پی دی اف
- قابلیت اعمال تغییرات در تصاویر موجود در اسناد نظیر پاک کردن، تغییر اندازه، چرخش، جابه جایی و ...
- خارج کردن متن ها و یا تصاویر از اسناد به صورت جداگانه
- سازگاری با تمام نسخه های آفیس
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه جدید :
- پشتیبانی بسیار کامل تر از اسناد پی دی اف
- پشتیبانی کامل از Javascript
- هماهنگی بیشتر میان Office Word و PDF
- پشتیبانی کامل از آخرین نسخه Office Word یعنی Word 2007
- اضافه شدن قابلیت Save As و همچنین Find برای جست و جو میان اسناد
- و ...

دانلود رايگان نسخه 32 بیتی با لينک مستقيم 44.8 مگابايت
دانلود رايگان نسخه 64 بیتی با لينک مستقيم 52.9 مگابايت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 48 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در بازی Outta This Kingdom باید مدیریت بر زمان را یاد بگیرید چرا که تنها شرط پیروزی شما همین است. گربه ی بازیگوش راشل در هنگام گشت و گذار به یک گودال که میان زمین و فضا بوده است فرو می رود و باعث دگرگونی زندگی خود و صاحب مهربانش راشل می شود. راشل به همراه دوست خود جیک و گربه کوچکشان در این سرزمین مرموز سفری را برای پیدا کردن راه خانه در پیش می گیرند ولی آن ها بدون اجازه فرمانروای سرزمین قادر به انجام کاری نخواهند بود. شرط فرمانروا برای رهایی آنان حل کردن معماها در یک زمان معین است. پس شما به این گروه سه نفره کمک کنید و با تمرکز و به کارگیری تمام سلول های مغز خود جواب این معماها را بیابید تا آن ها به خانه ی خود بازگردند.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 190 مگابایت

 

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 36 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار های رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP می باشد كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم مي سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

امکانات جدید اسکایپ و هموطنان خارج از کشور ایران:
در صورتی که مقیم خارج از کشور ایران می باشید و یا به دلیل سفرهای متعدد از ایران دور هستید، خرید یک گوشی SkypePhone که هم اکنون در کشورهای ایتالیا، استرالیا، انگلستان، هنگ کنگ، سوئد، دانمارک، اتریش و جمهوری ایرلند در دسترس می باشد، می تواند شما را به آسانی و رایگان (هزینه اندک) در دسترس دوستان و اقوام ایران بگذارد.
به این ترتیب فرد مقیم خارج از ایران با تهیه یک گوشی موبایل به همراه Skype که استفاده از آن رایگان است را تهیه می نماید. دوستان وی در ایران و دیگر نقاط دنیا که به اینترنت دسترسی دارند، می توانند در هر زمان که موبایل شما روشن و حساب اسکایپ شما آنلاین است با موبایل شما تماس مستقیم بگیرند و اینگونه از هزینه کارت های تلفن و شماره گیری های پر درد سر نجات می یابند.
- Chat با بیش از 100 نفر در  group های Chat
- قابلیت Conference call رایگان با بیش از 4 نفر
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- قابلیت ارسال SMS messages to به دوستان خود و حتی forward برای دیگران
- کیفیت صدایی عــــالی ، بهتر از آنچه شما در Phone دارید
- دارا بودن List ی از دوستان شما ، قابلیت نمایش on بودن آن ها جهت گفتگو یا Chat
- سازگاری با all firewall , NAT و router ها
- استفاده ای آسان
- امکان استفاده بر روی کم ترین یا محدود ترین System در دسترس
- امکتن جستجو در web از طریق Google Toolbar ، البته به صورت optional install
- Send Money with PayPal
قابلیت انتقال پول به دوستان خود به صورت مستقیم از طریق Skype
- Video snapshot
قابلیت به روز کردن profile از طریق عکس های خودتان
- ? Who\'s on Skype
- قابلیت Invite دوستان از Hotmail, Gmail and Yahoo! Mail جهت تماس
- Easier account management
- قابلیت ساخت آسان account حتی بدون Skype
- بهبودی در Getting Started Wizard
- به روز شدن زبان های مختلف
- Fix کردن Bug هایی همچون
- Installer error 1603
- Save نکردن تنظیمات صدا برای vista
- داشتن تاخییر هنگام اجرا کردن صدا های notification
- نداشت قابلیت انتقال تماس ها به Voicemail در صورت reject کردن از طرف کاربر
- کار نکردن NTLM proxy
- افزودن قابلیت خودکار redial
- ارسال contact ها به دیگران از طریق Chat
- قابلیت ویرایش chat message ها
- نمایش Message history به صورت جزء به جزء
- افزودن قابلیت Call Transfer
- و...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 28.1 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 33 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در بازی کامپیوتری Cut the Rope تمرکز کنید و با عکس العملی سریع درست نشانه بگیرید تا ستاره دریافت کنید. در این بازی با موجود کوچک سبز رنگی با اشتهای سیری ناپذیر همراه می شوید تا به او کمک کنید آب نبات های خوشمزه بخورد و خودش را تقویت نماید تا بتواند با دشمنانش مبارزه کند. شما وظیفه دارد تا طناب شکلات های آویزان را به موقع جدا کنید تا به دهان این موجود بامزه هدایت شود. بازیکنان باید در 275 مرحله متنوع و جذاب با این موجود کوچک همراه شوند و با برداشتن موانع در مسیر و غلبه کردن بر دشمنان راه رسیدن به آب نبات ها را هموار کنند. به اطراف خود توجه کنید زیرا با پیدا کردن تصاویر پنهانی که در بازی گنجانده شده می توانید ستاره های بیشتری جمع آوری کنید و امتیازاتتان را ارتقا دهید. این بازی با طراحی ساده، گرافیک برجسته و گیم پلی روان، محیط شاد و جذاب خود و همچنین وجود مرحله های تمام نشدنی شما را مدت های طولانی جلوی مانیتور میخکوب می کند.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 130 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

Danesh.N بازدید : 36 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

اکثر ما کاربران فتوشاپ را تنها قابل نصب برروی PC و MAC می دانیم اما نسخه ای هم برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها موجود است که کاملا Touch بوده و با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند گاهی بسیار مفید واقع شود. این نسخه که امکانات ساده ویرایشی را در خود جای داده است امکان هماهنگی با نسخه های جدید فتوشاپ را برای گشودن لایه بندی ها دارد. Adobe Photoshop Touch امکانات بسیار مفیدی هم برای اضافه کردن جلوه های ویژه نیز دارد که به زیباتر شدن تصاویر کمک زیادی می کند با توجه به حجم نرم افزار و قابلیت های فوق العاده ای که نسخه فتوشاپ لمسی نیز دارد می تواند بسیار کاربردی باشد. استفاده از نرم افزار هم به سبب استفاده از انگشت ها بسیار آسان و جذاب است. پیشنهاد می کنیم حتما فتوشاپ لمسی را دانلود کرده و از ویرایش تصاویر با آن نهایت لذت را ببرید.
توجه: قابل نصب بر روی  iPad  2 و iOS 5 به بالا می باشد!

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 42.9 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 36 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.
برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player Final:
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود Active X نسخه مخصوص دیگر مرورگر ها (فایرفاکس، اپرا، نت اسکیپ و ...)
دانلود رايگان نسخه 32 و 64 بیتی با لينک مستقيم - 16.2 مگابايت

دانلود Active X نسخه مخصوص اینترنت اکسپلورر
دانلود رايگان نسخه 32 و 64 بیتی با لينک مستقيم - 15.6 مگابايت

دانلود Active X نسخه مخصوص كليه ويندوزها
دانلود رايگان نسخه 32 بیتی با لينک مستقيم - 4.4 مگابايت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

Danesh.N بازدید : 38 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

 

لذت جست و جو در اینترنت را با مرورگر حرفه ای Skyfire Web Browser تجربه نمایید. این مرورگر برای انواع تبلت و موبایل های آیفون طراحی شده و با رابط کاربری اسان توجه مخاطبین زیادی را به سوی خود جلب نموده است. این نرم افزار قابلیت فلش پلیر را در خود جای داده است و کاربران عزیز می توانند سایت های دارای فلش را نیز به طور کامل لود کنند همچنین با کمک این مرورگر قوی امکان نمایش ویدئوهای آنلاین را هم دارا خواهید بود و بدون نیاز به دانلود می توانید ویدئوها را مشاهده نمایید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 3.6 مگابایت

پسورد فایل:     www.asandownload.com

 

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 7,264
  • بازدید کلی : 44,661